PANEL KLIENTA: Logowanie

Baza wiedzy

Jak włączyć filtrowanie SPAMu?

Udostępniamy dwie opcje filtrowania niechcianych wiadomości z poziomu panelu administracyjnego.

Pierwsza to "filtry spam", gdzie ręcznie możesz dodać słowa, oraz inne wyróżniki poczty, która ma być oznaczana jako SPAM, możesz podać także całe nazwy domen od których nie chcesz otrzymywać poczty.

Jeśli potrzebujesz bardziej zaawansowanego i automatycznego rozwiązania skorzystaj ze "Spam Assassin" - inteligentnego filtra, który pozwoli Tobie wyfiltrować niechcianą korespondencję. Ten filtr sam analizuje przychodzące maile i jeśli osiągną one założony próg punktowy w zależności od ustawienia albo kasuje albo oznacza je jako SPAM.

W przypadku gdy otrzymujesz dużo ostatnio popularnych wiadomości z ofertami garnków, węży ogrodowych itp zalecamy ustawienie czułości filtra "Spam Assassin" na poziomie 8-9 punktów. Zastosowane przez nas reguły oznaczą wtedy te wiadomości jako spam, natomiast bez problemów przepuszczą te prawidłowe.



Czy ta informacja była pomocna?

Dodaj do ulubionych Dodaj do ulubionych

Drukuj Drukuj

Polecamy:
Statystyki Webalizer (Czytał: 3831)
Konfiguracja POP3/IMAP/SMTP (Czytał: 10566)
Błąd 500 - przyczyny (Czytał: 3811)

Szybka Nawigacja

Logowanie do Panelu:

Email

Hasło

Pamiętaj mnie

Szukaj