PANEL KLIENTA: Logowanie

Baza wiedzy

Konfiguracja POP3/IMAP/SMTP

Na naszych serwerach możesz sprawdzać pocztę za pomocą webmaili dostępnych w panelu, lub protokołów POP3 (porty 110 i 995) lub IMAP (porty 143 i 993).

Jako nazwy serwera POP3/IMAP/SMTP możesz użyć nazwy swojej domeny poprzedzonej słowem "mail." lub nazwy domeny serwera. Jeśli masz problem z połączeniem z serwerem SMTP na domyślnym porcie 25 i używasz usługi Neostrada lub podobnej użyj portu 587 ponieważ port 25 jest blokowany przez tego dostawcę.

Pamiętaj o aktywowaniu opcji uwierzytelnienia SMTP, aby móc wysyłać pocztę. Nasze serwery wspierają szyfrowanie połączeń TLS.

Jeśli po włączeniu obsługi szyfrowania Twój program pocztowy wyświetla informację o "niemożności zweryfikowania tożsamości serwera" lub podobną, sprawdź czy certyfikat SSL wydany jest dla domeny neteasy.pl i jeśli tak - zaakceptuj go na stałe.

Jeśli mimo to, komunikat pojawia się nadal (zdarza się to np. na niektórych wersjach systemu iOS po aktualizacji certyfikatów po naszej stronie - co musimy robić co jakiś czas) to zalecamy podanie w konfiguracji jako hosta poczty nazwy serwera na którym jest Twoje konto, czyli np. premo.neteasy.pl. Nazwę swojego serwera, na którym znajduje się konto znajdziesz w mailu aktywacyjnym, który wysyłamy po zamówieniu hostingu lub uzyskasz po kontakcie z biurem obsługi.

Alternatywnie, rozwiązaniem problemu jest także usunięcie i ponowne dodanie konta na urządzzeniu z iOS (jeśli masz na nim wiadomości, które chcesz zachować sprawdź czy kopie są zapisane na serwerze, albo innym urządzeniu), co powinno wyczyścić dotychczasowe dane na temat certyfikatu i pozwala na jego ponowną akceptację na stałe.



Czy ta informacja była pomocna?

Dodaj do ulubionych Dodaj do ulubionych

Drukuj Drukuj

Polecamy:
Adresy serwerów DNS (Czytał: 5653)

Szybka Nawigacja

Logowanie do Panelu:

Email

Hasło

Pamiętaj mnie

Szukaj